L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Agrupacions professionals asseguren que molts companys demanen altres destinacions per impossibilitat d'arrelar-hi
Aquests dies s’estan incorporant a les Balears nous agents tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil. Alguns venen només a fer reforç durant l’estiu, i s’allotgen a hotels, però d’altres venen destinats per un període més llarg a la comunitat. Agrupacions professionals asseguren que les dificultats per trobar un habitatge a les Illes s’estan agreujant i que pràcticament tots els agents es veuen obligats a compartir.
Centenars d’agents de la policia nacional s’incorporen a les Illes i cerquen amb dificultat un habitatge on viure… Els darrers a arribar, d’aquí a dues setmanes, seran el centenar de policies alumnes que, una vegada superat la formació a Àvila, faran durant un any les pràctiques a les Balears.
En els darrers dies també s’han incorporat a les Illes, una seixantena de Guàrdies alumnes en pràctiques i no tots han aconseguit encara un habitatge. Un grup de WhatsApp amb uns 600 participants tracta d’aportar-hi solucions. Creuen que la problemàtica s’està agreujant i reclamen mesures urgents per pal·liar la situació.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari