Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Denuncien la deixadessa de l'Ajuntament de Palma a l'hora de retirar tota la brutor que s'hi acumula
Els empresaris d’ASIMA han protestat avui contra l’Ajuntament de Palma perquè asseguren que tenen abandonats els polígons. De fet, la seva ha estat una protesta activa. Perquè el que han fet és contractar una empresa perquè fes net el polígon de Can Valero de tota la brutor, brossa i trastos abandonats. I com podeu veure, no han donat a bastament perquè han acumulat deixalles de tota classe.
Fer això els ha costat 3.500 euros i ho han fet, diuen, per demostrar a l’Ajuntament que fer net tant Can Valero com Son Castelló és qüestió de voluntat. Exigeixen respecte perquè aglutinen 1.500 empreses i 20.000 treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes