Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Asseguren que ja suposa devers 100.000 euros
Empresaris de benzineres denuncien que avui dia encara no han cobrat els doblers que varen avançar el mes d’abril pel descompte que es fa al consumidor. Asseguren que això suposa devers 100.000 euros entre allò que han avançat entre abril i maig.
Així i tot, descarten que hi hagi benzineres en risc de tancar. Els empresaris de benzineres denuncien un retard en el cobrament d’allò que han avançat. Reclamen cobrar-ho ja, i, de passada, canviar el sistema.
Aquest és el preu de la benzina avui dia. Una xifra que no atura de créixer. De fet, amb el descompte ja fet, es paga més que fa 2 mesos, quan no hi havia descompte.
Mayans assegura que les benzineres no han aprofitat el descompte per apujar preus.
Un estudi a escala estatal abans de la guerra a Ucraïna revelava que un 20 % de les benzineres espanyoles estaven a punt de tancar. A Balears, assegura una de les patronals, ni es donava el cas abans del conflicte, ni ara.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats