Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es mostren preocupats de cara a la temporada
La data d’apertura de la discoteca i restaurant Heart Ibiza està fixada pel proper 21 de maig. I des del 4 d’abril fins llavors hi ha altres 4 esdeveniments programats. De moment, tots continuen i s’anuncien a la web on es poden adquirir les entrades. El director general, però, no amaga la seva preocupació per l’avanç del coronavirus a Espanya.
El grup Mambo té prop de 19 negocis i 500 treballadors funcionant a l’estiu. Es troben immersos en l’arrencada d’aquesta temporada 2020, però a la seva direcció també es respira inquietud.
Demanen mesures contundents, com controls a port i aeroport per evitar l’expansió del virus a Eivissa que, de moment, només suma un cas positiu.
La incertesa i la por, però, deixen de vegades espai a moments d’optimisme.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia