Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Des de la pandèmia i amb les obres de remodelació, moltes de negocis no han recuperat la seva activitat habitual
El nou passeig Marítim de Palma ofereix un gran ventall de possibilitats i així ho reflecteix la campanya de l’Associació Balear de l’Oci Nocturn i l’Entreteniment (ABONE). Segons ABONE, aquest és un espai per gaudir durant tot el dia i part de la nit. Una nit, però, que des de la pandèmia i amb les obres de remodelació no ha recuperat la seva activitat habitual.
La manca d’aparcament, diuen els empresaris, és el principal inconvenient que troben els clients, però també demanen una normativa menys restrictiva, quant a les terrasses. Amb tot, de dia, el passeig s’ha convertit en un espai ple de vida gràcies als hotels i a l’Auditorium. La principal demanda és més aparcament.
De fet, l’Autoritat Portuària està en constants reunions amb l’Ajuntament de Palma per donar resposta a aquestes reivindicacions. Asseguren que estan oberts a solucions per augmentar les places d’aparcament, sempre que no modifiquin les obres ja fetes al passeig Marítim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany