Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Temen, fins i tot, que algunes empreses -sobretot les més petites- no ho puguin assumir i acabin tancant
La patronal de la petita i mitjana empresa de Menorca rebutja la proposta del Ministeri de reduir la jornada laboral a 37 hores i mitja setmanals. PIME considera inassumible la mesura, tenint en compte les particularitats de l’economia insular.
L’estacionalització turística i la necessitat de mà d’obra intensiva, cada vegada més difícil de trobar, fa impossible -diu la patronal- aplicar la reducció de jornada a Menorca. A més, avisen que aquesta mesura suposarà un increment de més del 6% dels costos salarials, als quals s’han de sumar les millores implantades els darrers anys fruit de nous convenis (com el del comerç o l’hostaleria) o l’augment de les cotitzacions socials i del salari mínim.
Els treballadors coincideixen. Ho veuen amb bons ulls, tot i que són conscients que no serà fàcil a una illa com Menorca.
I els empresaris, avisen, que tindrà conseqüències. Asseguren que aquesta mesura es traduirà en una reducció de serveis. També provocarà, segons PIME Menorca, una pujada de preus. Temen, fins i tot, que algunes empreses -sobretot les més petites- no ho puguin assumir i hagin de baixar la persiana.
Segons la patronal, hauria de ser una decisió voluntària i que, en tot cas, s’hauria de negociar en el conveni col·lectiu.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"