Els establiments de Sant Antoni de Portmany que vulguin instal·lar una terrassa aquesta temporada han de sol·licitar una nova llicència a l’ajuntament.
El 2 d’agost de l’any passat va entrar en vigor la nova ordenança, amb la qual canvia l’horari per a l’ocupació de la via pública. A partir d’ara, els establiments podran tenir la terrassa de 8 del vespre a 11 de la nit. I per als restaurants i establiments de menjar podrà allargar-se fins a les 2 de la matinada, sempre que no tenguin música o no estiguin en la zona declarada d’especial protecció acústica.
Totes les llicències atorgades abans d’agost de 2017 han quedat extingides, i ara els empresaris n’hauran de demanar una altra, per adaptar-se a la nova normativa.
El consistori realitzarà inspeccions per comprovar que es compleix l’ordenança, i les sancions podran arribar als 3 MIL euros. En el cas de faltes greus i molt greus es podria suspendre la llicència fins a 3 mesos. Fins i tot es podria revocar l’autorització i inhabilitar l’infractor per obtenir-ne una altra en el termini d’un any.