Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
A les Pitiüses hi ha expedides prop de 800 autoritzacions per realitzar l'activitat
Només fa falta donar-se un passeig per la badia de Sant Antoni per adonar-se que la gran majoria de vaixells estan matriculats com a llista sexta: embarcacions d’esbarjo amb ànim lucratiu. Els empresaris nàutics amb llicència asseguren que molts d’aquests no compleixen els requisits per realitzar l’activitat.
A més del perjudici econòmic, els empresaris creuen que els xàrters il·legals donen un servei pitjor a clients que fan una important despesa, un fet que devalua el prestigi del sector.
El del xàrter és un negoci en auge i molts ho intenten desenvolupar fora de la legalitat. A Balears, hi ha expedides gairebé 4.100 autoritzacions per dur terme l’activitat de les quals, prop de 800 són per a les Pitiüses. Un 40 per cent atorgades el darrer any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions