Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Estan preocupats pels problemes derivats del desconeixement de les normatives i les dificultats amb els idiomes
L’Associació de Xinesos de Balears (ACHINIB) demana al conseller de Treball, Iago Negueruela, que faciliti formació als empresaris de la comunitat xinesa per tal que coneguin millor la normativa comercial.
Molts d’aquests empresaris tenen magatzems per a majoristes al polígon de Son Castelló, i estan preocupats perquè el desconeixement de les normatives i els problemes amb els idiomes signifiquen inconvenients als seus negocis. I això, diuen, acaba perjudicant la imatge de la seva comunitat.
Aquesta ha estat una primera presa de contacte amb el conseller de Treball. Posaran en marxa accions com cursos formatius i díptics informatius.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui