Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Joves músics de les Balears es reuneixen per interpretar la cinquena simfonia de Mahler
Els encontres orquestrals de les Illes Balears són una iniciativa de referència dins el panorama musical jove que té per objectiu el de crear sinergies entre el talent balear. Des del 2018, aquest projecte reuneix a músics d’entre 15 i 26 anys en unes jornades amb professors convidats i assajos intensius seguint els mètodes d’orquestres professionals.
La iniciativa culminarà amb un concert final el pròxim 26 de juliol a les 8 del vespre al Conservatori Superior de les Illes Balears a on els joves interpretaran la cinquena simfonia de Gustav Mahler amb la direcció de Bernat Quetglas i es culminarà així la feina feta de la setmana.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada