L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Poblense, Mallorca B i Formentera juguen demà l'anada de les semifinals del play-off d'ascens
Poblense-Sestao River. Partit d’anada de les semifinals del play-off d’ascens a Segona B. El poblers, que venen d’eliminar el Tropezón de Torrelavega, s’enfronten demà a un dels clàssics del futbol espanyol. Rebre un històric sempre és un al·licient.
El partit el podreu seguir en directe a partir de les 11 i 20, aquí, a IB3 Televisió.
També el Formentera juga a casa l’anada de les semifinals. L’equip d’Ivan Gómez s’enfronta al Lealtad de Villaviciosa. Els pitiüsos arriben amb la moral alta després d’eliminar el Cacereño. Ara confien en sorprendre un rival que no ha perdut cap partit en tota la Lliga regular.
Dels tres balears, només el Mallorca B comença l’eliminatòria de semifinals a domicili contra l’Utrera.
Un dels petits detalls pot ser el terreny de joc. L’equip de Julian Robles s’ha entrenat al camp del Molinar per adaptar-se a la gespa artificial de l’Utrera.
El partit, demà, a les dotze del migdia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues