El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La jornada s'instaurà el 1964 i se celebra cada 30 de gener coincidint amb la mort de Mahatma Gandhi
Al Col·legi La Salle d’Inca, grans i petits es donen la mà per celebrar el Dia de la Pau i la No violència. Així, els alumnes d’ESO han anat a les aules d’infantil a cercar els alumnes de 3 a 5 anys i els han acompanyat fins al pati.
Els alumnes han llegit un manifest i després han cantat junts una cançó per demanar un món millor. Desitjos de pau i contra la guerra que, un per un, han plasmat en un mural.
La diada se celebra arreu del món cada 30 de gener des del 1964.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle