Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Eliminar el plàstic d'un sol ús i promoure un comerç de proximitat i ecològic és, segons els experts, la clau per evitar-ho.
Els experts parlen clar. El plàstic s’ha convertit en part indiscutible de la nostra dieta.
Partícules que passen al nostre cos a través de les llaunes, botelles, bosses i altres envasos amb els quals embolicam els aliments. Una ingesta que afecta sobretot, ens expliquen, el nostre sistema hormonal.
I no importa que la dosi sigui mínima. Perquè tot i tenir una vida curta dins el nostre cos, ja que aquestes restes s’expulsen amb l’orina, l’exposició és, insisteixen, diària. I els espanyols som els que més plàstic consumim.
Eliminar el plàstic d’un sol ús i promoure un comerç de proximitat i ecològic és, segons els experts, la clau per evitar-ho.
Un canvi de model que pretén impulsar la Llei de residus aprovada pel Govern.
Anar al mercat amb una bossa de tela, comprar productes a granel o canviar la carmanyola tradicional per una de vidre o d’acer són petits gestos, diuen, que des d’ara ens ajudaran a reduir el plàstic dels nostres plats.
Sant Josep implanta un sistema per retirar més microplàstics de les platges
Un menorquí del CSIC alerta dels perills dels microplàstics
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat