El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A Eivissa i Formentera trobam els primers negocis que ultimen detalls per a obrir el primer d'abril
Giorgia es dedica a la restauració i té dos negocis a la Savina. Obrirà el primer d’abril i ho vol tenir tot enllestit. La importància que tot funcioni bé de cara al mes de maig ha fet que, enguany, obri abans. Javier inaugura, a la Savina, negoci nou de compra i lloguer de bicis elèctriques i ja té data d’obertura i el perquè.
Al barri de la Marina, a Eivissa, molts locals estan tancats. Els alts preus del lloguer afecten els negocis. Ens ho explica Pablo, que obrirà a principis d’abril un nou establiment de menjar per a emportar. Paolo, propietari d’un negoci d’ulleres de sol tot l’any, reforma la botiga i ens transmet la problemàtica del preu del lloguer.
Tots ells són exemples de negocis que, amb l’arribada de Setmana Santa, avançaran la seva obertura.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran