Mor la nina de tres anys que es va ofegar en una piscina a Pollença
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
A Eivissa i Formentera trobam els primers negocis que ultimen detalls per a obrir el primer d'abril
Giorgia es dedica a la restauració i té dos negocis a la Savina. Obrirà el primer d’abril i ho vol tenir tot enllestit. La importància que tot funcioni bé de cara al mes de maig ha fet que, enguany, obri abans. Javier inaugura, a la Savina, negoci nou de compra i lloguer de bicis elèctriques i ja té data d’obertura i el perquè.
Al barri de la Marina, a Eivissa, molts locals estan tancats. Els alts preus del lloguer afecten els negocis. Ens ho explica Pablo, que obrirà a principis d’abril un nou establiment de menjar per a emportar. Paolo, propietari d’un negoci d’ulleres de sol tot l’any, reforma la botiga i ens transmet la problemàtica del preu del lloguer.
Tots ells són exemples de negocis que, amb l’arribada de Setmana Santa, avançaran la seva obertura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
La petita de tres anys roman crítica a l'UCI pediàtrica
El caixer senyor, Ignasi Saura, destaca Sant Joan com "les festes més polides del món" i la batlessa de Ciutadella apel·la a la prudència abans d'un dels actes més multitudinaris de la festa