Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Amb el turista estranger també ha canviat la tendència: el francès aposta més per l'exclusivitat del cigar havà, però en compra menys quantitat
El turista estranger, a causa de canvis normatius, com la limitació de caixes que poden entrar als seus països d’origen, ja no compren de manera excessiva tabac com feia fa anys el turista britànic. El francès, que és el més predominant en l’actualitat a Menorca, cerca un producte més car i exclusiu, com és el cigar havà. A causa d’una menor producció a Cuba i l’auge de demanda d’aquest producte des de la Xina, algunes marques n’han triplicat el preu.
A Balears, l’any passat es van recaptar més de 336 milions d’euros de venda de tabac. Cinc anys enrere, aquesta xifra arribava als 410 milions. Els estancs han notat que cada cop es consumeix menys tabac. Els vapejadors o cigarrets electrònics també han pujat molt en la seva demanda, sobretot entre els joves i els clients que volen deixar de fumar.
La temporada ha estat estranya per a aquests establiments, amb un mes de juny molt fort i un juliol i agost bastant tranquils. Esperen que el setembre, quan tradicionalment ve molt turisme britànic, pugin les vendes.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals