Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Prop de 200 milions de nord-americans estan cridats aquest dimarts a les urnes i més de 91 milions ja han dipositat el seu vot de manera anticipada
Els Estats Units afronten aquest dimarts una de les eleccions presidencials més crucials de la història recent del país. Els nord-americans van aquest dimarts a les urnes en plena expansió de la segona onada del coronavirus, i això ha provocat una participació massiva a través del vot per correu i el vot anticipat.
Dixville Notch i Millsfield, dues petites localitats de Nou Hampshire situades prop de la frontera amb el Canadà, ja han votat. Tradicionalment són els dos primers pobles a revelar resultats de les eleccions presidencials. A Dixville Notch, la victòria ha caigut del costat de Biden, mentre que Trump ha obtingut el triomf a Millsfield. A la costa est els col·legis electorals ja han obert les portes.
Mentre Donald Trump tornava de matinada a la Casa Blanca, després d’una marató pels estats claus on es juga la reelecció. Ho feia després de tancar la campanya a Michigan, on hi ha 16 vots electorals en joc, i on l’actual president demanava als seus seguidors una àmplia victòria.
Mentrestant, Joe Biden feia campanya a Pittsburgh, a Pennsilvània, que amb 20 vots electorals també és clau per a l’elecció del nou president. Biden ha fet una crida pel canvi.
A més de Michigan i Pennsilvània, Texas, amb 38 electors; Florida, amb 29; i Ohio, amb 18, també seran clau per adjudicar la presidència. A l’estat de Texas ja s’han dipositat més de 9 milions de paperetes anticipades, una xifra que supera la participació total de l’any 2016.
Prop de 200 milions de nord-americans estan cridats aquest dimarts a les urnes. Però enguany més de 91 milions ja han dipositat el seu vot, sigui a través del correu o de manera anticipada en persona. És una xifra mai vista en la història electoral del país. Suposen més dos terços del total de vots registrats en els comicis del 2016. Aquest fet pot condicionar el recompte i fer que demà encara no és conegui qui és el president electe.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull