Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Casa Blanca ha afirmat que no se cerca una escalada de tensió amb Rússia i ha allargat una mà al Kremlin per dialogar
Els Estats Units han imposat una bateria de sancions contra Rússia, pels presumptes casos de ciberespionatge rus i la seva ingerència en les passades eleccions estatunidenques o a Ucraïna. Les sancions inclouen l’expulsió de 10 membres de la legació diplomàtica russa als Estats Units.
Joe Biden les ha justificat perquè les activitats “nocives” de Rússia suposen, ha dit, una amenaça a la seguretat nacional i a la política exterior i l’economia del país. Tot i aquestes accions, la Casa Blanca ha afirmat que no se cerca una escalada de tensió amb Rússia i ha allargat una mà al Kremlin per dialogar.
Rússia prepara una resposta i ha citat aquest divendres l’ambaixador dels Estats Units per protestar per les sancions imposades.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare