Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La Casa Blanca ha afirmat que no se cerca una escalada de tensió amb Rússia i ha allargat una mà al Kremlin per dialogar
Els Estats Units han imposat una bateria de sancions contra Rússia, pels presumptes casos de ciberespionatge rus i la seva ingerència en les passades eleccions estatunidenques o a Ucraïna. Les sancions inclouen l’expulsió de 10 membres de la legació diplomàtica russa als Estats Units.
Joe Biden les ha justificat perquè les activitats “nocives” de Rússia suposen, ha dit, una amenaça a la seguretat nacional i a la política exterior i l’economia del país. Tot i aquestes accions, la Casa Blanca ha afirmat que no se cerca una escalada de tensió amb Rússia i ha allargat una mà al Kremlin per dialogar.
Rússia prepara una resposta i ha citat aquest divendres l’ambaixador dels Estats Units per protestar per les sancions imposades.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits