Els Estats Units han llançat un artefacte no nuclear conegut com “la mare de totes les bombes”. La bomba, llançada a l’est de l’Afganistan, tenia com objectiu unes coves utilitzades per Estat Islàmic, segons han apuntat fonts militars nord-americanes. De 10 tones de pes, es va començar a fabricar l’any 2002 durant la guerra de l’Iraq i, fins ara, no s’havia utilitzat mai en combat. El Pentàgon ha confirmat l’operació i està avaluant l’abast de l’acció però encara no ha donat cap balanç oficial.
Aquest atac es produeix després del bombardeig contra el règim sirià i en plena escalada de tensió amb Corea del Nord. El portaveu de la Casa Blanca ha assenyalat que l’administració Trump es pren molt seriosament la lluita contra l’organització jihadista.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.