Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
S'han marcat l'objectiu d'aconseguir 600 € per ajudar a comprar 6.000 nassos pels pallassos de Sonrisa Médica
El Col·legi Sant Salvador d’Artà s’ha marcat l’objectiu d’aconseguir 600 euros per ajudar a comprar 6.000 nassos pels pallassos de Sonrisa Médica.
Aquest divendres, varen anar a l’escola per explicar-hi millor el projecte, però els alumnes ja sabien un poc de què anava la cosa. Tots els cursos s’hi han implicat per assolir el repte. Els estudiants de 4t d’ESO varen explicar en què consistia als seus companys i els de 2n d’ESO es varen encarregar de fer els cartells i anunciar-ho a les xarxes socials.
La iniciativa s’emmarca dins l’activitat ‘El Gran Repte de l’escola’. Fa anys que la fan i cada vegada el canvien. Amb el bagatge preveuen superar la meta marcada enguany.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja