Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
S'han marcat l'objectiu d'aconseguir 600 € per ajudar a comprar 6.000 nassos pels pallassos de Sonrisa Médica
El Col·legi Sant Salvador d’Artà s’ha marcat l’objectiu d’aconseguir 600 euros per ajudar a comprar 6.000 nassos pels pallassos de Sonrisa Médica.
Aquest divendres, varen anar a l’escola per explicar-hi millor el projecte, però els alumnes ja sabien un poc de què anava la cosa. Tots els cursos s’hi han implicat per assolir el repte. Els estudiants de 4t d’ESO varen explicar en què consistia als seus companys i els de 2n d’ESO es varen encarregar de fer els cartells i anunciar-ho a les xarxes socials.
La iniciativa s’emmarca dins l’activitat ‘El Gran Repte de l’escola’. Fa anys que la fan i cada vegada el canvien. Amb el bagatge preveuen superar la meta marcada enguany.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals