L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A l'exterior del Parlament un centenar de persones s'hi han concentrat
Els líders independentistes empresonats han sortit de la presó per comparèixer davant la comissió d’investigació sobre l’aplicació de l’article 155.
Els 6 exconsellers de la Generalitat han coincidit a demanar la unitat de l’independentisme, davant del que han qualificat com a “una ofensiva de l’estat”.
Oriol Jonqueras ha assegurat que l’aplicació del 155 “va servir d’escenari i d’excusa per posar-nos a la presó. Per res més”, però tant ell com la resta dels exconsellers empresonats han coincidit en fer una crida per la unitat de l’independentisme.
Raül Romeva, per la seva banda, ha dit que si bé “no hem guanyat. Però ells tampoc. I quan un no té la capacitat suficient per imposar-se a l’altre, només hi ha una solució possible: el diàleg”.
A l’exterior del Parlament, el Parc de la Ciutadella presentava una altra imatge. Un centenar de persones s’hi han concentrat en suport als líders independentistes convocats per Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues