Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els experts en la lluita contra els incendis preveuen un estiu complicat a les Illes Balears. Des d'avui i fins al 15 d'octubre es prohibeix fer foc
Asseguren que la poca pluja de l’hivern i de l’inici de la primavera té el camp molt sec. De fet, ja s’han registrat 36 incidents a les Illes Balears i s’han cremat 14’9 hectàrees. L’incendi més important d’enguany és el de Son Ordines, entre Alaró i Lloseta, en què una negligència va acabar cremant 9 hectàrees. Per això es va allargar la disponibilitat dels efectius i de dues autobombes al 15 d’abril.
A partir del primer de maig s’inicia la campanya d’alt risc d’incendi amb la prohibició de fer foc a menys de 500 metres d’una zona forestal. La campanya durarà fins el 15 d’octubre. A les Illes lluitaran contra el foc 350 efectius humans, 10 mitjans aeris i 40 vehicles.
Quan encara no fa un any de la desaparició d’una avioneta de l’Ibanat mentre feia un vol d’observació i vigilància i que finalment va trobar-se enfonsada a la mar amb el seu pilot mort, el gerent ha assegurat que aquesta serà la darrera campanya de l’empresa contractada. Afirma també que s’han fet millores en els sistemes de seguiments dels mitjans aeris i terrestres.
Els experts en la lluita contra els incendis recorden que a partir de dia 1 de maig ni un foc al bosc i davant qualsevol incident telefonar a l’112.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç