Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els experts recomanen passar per una mamografia per descartar cap tumor, en el dia internacional d'aquesta malaltia
El Castell de Bellver, tenyit de rosa pel Dia Mundial del Càncer de Mama.
264Aquest dissabte és el Dia Mundial del Càncer de Mama, un dels tipus de càncer que més supervivents té, amb una taxa del 85%. És una dada de l’informe de l’Observatori de l’Associació espanyola contra el càncer, que també revela que, en el darrer any, se n’han diagnosticat 850 casos a les Balears.
Però, tot i això, és importantíssim, destaquen els experts, que les dones assisteixin a les proves, a les mamografies, per descartar que tinguin cap tumor. En patiran una de cada vuit dones. A partir dels 50 anys ja reben una carta per part de Salut Pública per sotmetre’s al cribratge. Les que han patit la malaltia, segons una enquesta, tenen por que algun familiar pugui també tenir càncer.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata