Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'Armada demana "prudència" per "respecte als familiars", que asseguren que han perdut l'esperança de trobar-los amb vida
Els familiars dels 44 tripulants del submarí argentí desaparegut fa 9 dies han perdut l’esperança. L’armada ha confirmat que minuts després de la darrera comunicació del submergible amb la base es va produir una explosió. Es va detectar el dia que se’n va perdre el rastre, fa més d’una setmana. Una informació que l’armada argentina assegura que ha conegut aquest dijous.
Les autoritats argentines no saben a on ni a quina profunditat es troba el submarí. Més d’una desena de vaixells rastregen la zona. Els familiars han perdut l’esperança. No hi ha confirmació oficial, però molts pensen que No hi ha supervivents.
Famílies i amics viuen moments durs. Però la pena ha donat pas a la indignació. Senten que les autoritats els han ocultat informació. Des de l’armada asseguren que segueixen el protocol oficial.
Les famílies també retreuen al govern que el submarí desaparegut va ser reparat en més de 600 ocasions abans de tornar a la mar fa 3 anys.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols