A l'acte s'hi han pogut sentir lemes com "El geriàtric és un servei, no un negoci" o "Menys discursos, més recursos"
Prop d’un centenar de familiars dels usuaris de la residència geriàtrica de Sant Lluís s’han concentrat a les portes de l’edifici per demanar responsabilitats per les deficiències en la gestió del centre des que va entrar el passat mes de març Serveo, la nova empresa gestora.
Denuncien la falta d’atenció als residents derivada del poc personal que hi ha contractat. Alguns dels lemes que s’han pogut sentir són: “El geriàtric és un servei, no un negoci” o “Menys discursos, més recursos”.
L’Ajuntament de Sant Lluís també és l’objectiu d’aquestes queixes. L’acusen d’haver realitzat els plecs de la concessió al mínim de condicions legalment exigibles i no tenir en compte el nivell de dependència dels usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració