Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El Bisbat de Mallorca ha apartat el ja ex-capellà, acusat d'abusos sexuals a menors
Apartat del sacerdoci l’exrector de Selva acusat d’abusos sexuals a una nina de 12 anys. Segons un comunicat fet públic dissabte pel Bisbat de Mallorca, el capellà ha sol·licitat la dispensa de l’exercici públic i privat. Amb això conclou el procés administratiu penal iniciat en el si de l’Església per aquests fets.
L’exrector de Selva, Antoni Cano, absolt per l’Audiència de Palma a finals de gener acusat d’abusar d’una nina de 12 anys, ha estat apartat del sacerdoci, com a resolució d’un procés administratiu penal obert. D’aquesta manera, es tanca una causa que ha impactat els selvatgins els darrers anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat