Fa més de deu anys que el centre celebra aquesta tradició d'esperit santjoaner
Sant Joan a Ciutadella és un conjunt de protocols, de tradicions, de costums i de petits moments. Un d’aquests és el que cada any per aquestes dates es viu a l’escoleta Es Mussol. El Diumenge des Be es representa amb una petita comitiva de fillets i filletes de dos anys i, és clar, un be que puguin carregar.
Ho fan tot ben igual que els majors: vetllen el Be, li posen els flocs i ho deixen tot llest per començar el recorregut. I com no, tenen molt clar què són les festes i qui són els seus protagonistes.
Fa més de deu anys que aquesta petita escoleta celebra aquesta tradició, plena de tendresa, i d’esperit santjoaner.
I si ells ho passen be, que hem de dir dels pares emocionats i orgullosos de veure’ls desfilar fent una volteta devora l’escoleta.
Ara és un joc, però qui sap si qualcun d’aquest fillets tindrà l’honor de ser d’aquí a uns anys l’autèntic Home des Be de les Festes de Sant Joan.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu