Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Molts negocis turístics fan coincidir l'inici de la temporada alta amb Setmana Santa
Una Setmana Santa avançada ha fet que molts negocis activin les seves plantilles més prest que altres anys. Calvià és el segon municipi de Mallorca amb més places turístiques.
Aquesta Setmana Santa han començat a despertar moltes zones turístiques com les de Palmanova, a Calvià. Molts negocis del sector serveis han obert abans del que és habitual i això vol dir que ja són molts els treballadors fixos-discontinus que s’han incorporat als seus llocs de feina.
Les terrasses dels restaurants del passeig marítim de Palmanova llueixen força plenes, però també hem trobat alguns establiments que encara estan tancats. Molts d’ells en reformes de darrera hora. Entre els restauradors de la zona hi ha diversitat d’opinions. Alguns diuen que és la millor obertura que recorden, i altres asseguren que aquest inici de temporada és una mica més fluix que el de l’any passat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora