L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Els sindicats asseguren que la setmana que ve, el 80% d'ells estarà fent feina
Oficialment, aquest dissabte 1 de maig, es dona el sus a la temporada turística a les Balears, però enguany la realitat ha superat l’oficialitat, perquè a molts d’indrets turístics de les Illes ja fa estona que es poden veure oberts hotels, restaurants i oferta complementària que, normalment, obren més tard.
Els grans beneficiats són el col·lectiu dels fixos discontinus, que l’any passat es calcula que eren 160.000 persones. D’aquestes, els sindicats UGT i Comissions Obreres asseguren que la setmana que ve, el 80 % ja estaran fent feina. Afegeixen que la reforma laboral que va acotar les possibilitats de fer contractes temporals, ha fet augmentar els contractes fixes discontinus.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve