Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Desapareix la barca de les 6:00h i el darrer trajecte per tornar a Formentera és a les 21:00h
Amb l’arribada del mes de novembre, les navilieres han començat a aplicar l’horari d’hivern. Desapareix el trajecte de Formentera a Eivissa de les 6:00 hores i el primer vaixell passa a ser a les 7:00h. El darrer trajecte per tornar a Formentera és a les 21:00h.
Aquests canvis en els horaris es tradueixen en grans dificultats pels formenterers que viatgen. No poden arribar d’hora a l’aeroport d’Eivissa per agafar els primers vols del matí i si tornen amb el vol de darrera hora es troben que no hi ha barca fins a l’endemà. En ambdós casos es veuen amb l’obligació d’haver de pernoctar a la pitiüsa veïna.
Actualment la llei diu que el trajecte de les 6:00h s’ha de realitzar sempre que hi hagi una demanda prèvia i, per això, el Consell de Formentera ha sol·licitat al Govern que s’apliqui aquesta llei.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo