Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Dilluns 4 Formentera entrarà a la Fase 1 de la desescalada
A partir de dilluns dia 4, Formentera entrarà a la Fase 1 de la desescalada. Això suposarà que a partir de passat demà podran obrir les portes els comerços de l’illa i les terrasses, però se’n limitarà l’ocupació al 30% i en tots els casos s’hi hauran d’extremar les mesures de protecció.
Els hotels també podran obrir les portes, però com no podran arribar encara els turistes han decidit que romandran tancats al públic. Sí que començaran amb les feines de manteniment i millora per tenir-ho tot enllestit per quan puguin arribar aquests turistes.
Avui se segueixen els mateixos horaris i les mateixes mesures que a la resta de les illes. Corredors, ciclistes i gent de totes les edats han sortit a passejar. Això sí, cadascú ho ha fet respectant la seva franja horària.
Primer dia de llibertat controlada i limitada a horaris
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat