Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
A Palma aquesta opció arriba al 50% i al 30% a Eivissa. A Menorca, les incineracions ja superen els enterraments
Imatge d'arxiu. /EFE
82Els forns crematoris de Mallorca no donen l’abast. El percentatge de gent s’estima més aquesta opció creix any rere any. A Palma, per exemple, la meitad dels morts ja són incinerats. A Eivissa, és l’opció que trien un 30% de les persones que moren, i a Inca el percentatge és del 25%. Però a Menorca, les incineracions ja superen els enterraments. De mitjana, la incineració costa 750 euros més que un enterrament tradicional.
Cada cop més ajuntaments habiliten columbaris als cementeris municipals per fer front a la demanda. És el cas de Consell, que ha duplicat la seva població en 15 anys fins als 4 mil habitants. El mes que ve s’adjudicaran les obres per ampliar el cementeri. Preveuen un centenar de sepultures noves, dues de les quals destinades a columbaris.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca