L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Menjar tradicional que no falta, tot i les restriccions de la festa
Els forns de sa Pobla no han aturat de fer espinagades. Venen a gent d’altres pobles, perquè els poblers, diuen, les cuinen a ca seva i després ja les duen al forn a coure.
Ja varen començar dijous i avui han fet les darreres. N’hi ha de mussola, d’anguila, col amb llom… Cada família tria la que més li agrada…. i fins i tot, les agraeixen amb una glossa.
La majoria són per sopar. És una tradició per Sant Antoni, però n’hi ha qui ja les ha tastat ben calentes també per dinar.
En alguns forns han acabat les existències.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis