Els funcionaris de presons del Centre Penitenciari de Menorca demanen millores i reivindiquen la seva situació laboral davant la Direcció Insular de l’Estat. Amb camisetes negres i sota el lema “Tu abandono me puede matar”, el moviment no sindical assegura que l’administració els té totalment abandonats, que les seves condicions laborals han empitjorat i que els sindicats són inoperants. Demanen més personal, més protecció, més seguretat i els mitjans necessaris per dur a terme les seves funcions.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa