Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

El renou servia per despertar el dimoni
I a Capdepera, els dimonis sortiran de ca na Vergera, al carrer nou a les tres del capvespre i recorreran pel poble fins devers les set, quan s’encendran els foguerons. Però els gabellins ja varen donar el sus a la festa anit passada amb la tradicional picarolada. Una tradició recuperada per avisar de l’inici de les festes.
Amb picarols i corns així s’avisaven els veïnats de banda i banda del poble de que la festa de sant Antoni ja era aprop, però el renou també servia per despertar el dimoni.
Des de fa un parell d’anys l’Ajuntament ha recuperat aquesta tradició i l’ha convertida en el primer acte de Sant Antoni.”Això se feia per avisar al poble que començava la festa”, explica Joan Ramón Esteva, Obrer Major de Cala Rajada.
Des de la plaça d’Orient fins a Ca l’Obrera Major, on es va fer el pregó que dóna el sus a les festes, molts veïnats han fet sonar els picarols. Enguany la clamatera ha estat Joana Sansó, una dona santanoniera de sentiment.
La picarolada, va acabar anit amb una xocolatada.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada