Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Consideren que les ajudes extraordinàries, com els avals per demanar préstecs, són insuficients
Centenars de telefonades i correus electrònics d’autònoms i empresaris és el que atenen cada dia a les gestories de les Balears. D’ençà que es va declarar l’estat d’alarma, fan feina a escarada per tramitar Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació. El Col·legi Oficial de Gestors Administratius preveu que entre un 70 i 80% de les empreses de les Balears n’hauran presentat un per mor d’aquesta crisi sanitària.
Els Gestors Administratius consideren que les ajudes extraordinàries, com els avals per demanar préstecs que donarà el Govern a les empreses i autònoms, són insuficients.
La davallada dràstica d’activitat social i econòmica també afecta les gestories, particularment, les especialitzades en vehicles. Dels 200 gestors administratius de les Balears, un 20% també haurà de presentar un ERTO.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents