L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Consideren que les ajudes extraordinàries, com els avals per demanar préstecs, són insuficients
Centenars de telefonades i correus electrònics d’autònoms i empresaris és el que atenen cada dia a les gestories de les Balears. D’ençà que es va declarar l’estat d’alarma, fan feina a escarada per tramitar Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació. El Col·legi Oficial de Gestors Administratius preveu que entre un 70 i 80% de les empreses de les Balears n’hauran presentat un per mor d’aquesta crisi sanitària.
Els Gestors Administratius consideren que les ajudes extraordinàries, com els avals per demanar préstecs que donarà el Govern a les empreses i autònoms, són insuficients.
La davallada dràstica d’activitat social i econòmica també afecta les gestories, particularment, les especialitzades en vehicles. Dels 200 gestors administratius de les Balears, un 20% també haurà de presentar un ERTO.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues