Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Poden reobrir algunes sales a l'interior, només per fer-hi activitats de baix impacte
Els gimnasos ja poden reobrir algunes sales a l’interior, només per fer-hi activitats de baix impacte. La majoria esperen a dilluns per reorganitzar-se i reobrir els interiors amb les noves limitacions. Tot i que parcialment poden tornar, els empresaris d’instal·lacions esportives critiquen les restriccions. Afirmen que els seus centres són segurs i lamenten que els usuaris no puguin fer servir els vestidors per la prohibició del Govern.
A l’interior, només es podrà fer gimnàstica suau amb màscara. Una restricció més severa que la de fa uns mesos. D’altra banda, la patronal no té clar si s’ha ampliat la capacitat a les activitats esportives a l’exterior: el Govern els va dir que ho autoritzarien, però el text publicat al BOIB no en diu res. També estan preocupats per la prohibició d’emprar els vestidors. Per tot plegat, un temor dels centres esportius és que molta gent continuï fent esport a l’aire lliure.
A Palma, l’Institut Municipal de l’Esport prendrà demà la decisió sobre quan i com reobren les instal·lacions públiques per als abonats i cursetistes. Durant les darreres setmanes, només els esportistes federats han pogut fer servir les instal·lacions de l’IME.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles