Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El Govern i el Consell de Mallorca ja han gestionat un total de 6.300 sol·licituds per ajudar establiments relacionats amb la restauració. Avui s'afegeixen a la llista els gimnasos i acadèmies de ball. Més endavant seran les discoteques i distribuïdors de venda a l'engròs. La partida per cadascun d'ells és de 1.500 o 3.000 euros
El Govern i el Consell de Mallorca ja han gestionat un total de 6.300 sol·licituds per ajudar establiments relacionats amb la restauració. Avui s’afegeixen a la llista els gimnasos i acadèmies de ball. Més endavant seran les discoteques i distribuïdors de venda a l’engròs. La partida per cadascun d’ells és de 1.500 o 3.000 euros.
Són ajudes mensuals que donen un cop de mà, però no són suficients. I més tenint en compte que la previsió de romandre tancats s’allarga, almanco, fins al dia 13 de febrer. Els locals s’han adaptat a la normativa i les despeses augmenten.
En total ja s’han fet dues convocatòries, al desembre i al gener, i cadascuna amb un pressupost per a 3.333 establiments. A partir d’avui els gimnasos i les acadèmies de ball també podran demanar l’ajut, però els doblers no cobreixen totes les despeses. A més voldrien que els demanessin opinió, de cara a la desescalada.
A mitjans de febrer, hi haurà una nova convocatòria i els establiments, encara que ja hagin sol·licitat l’ajuda econòmica amb anterioritat, podran repetir. Aquest pla de xoc, de moment, serà vigent durant el primer trimestre de l’any. La seva continuïtat dependrà de si es mantenen les restriccions en aquests negocis.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici