Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Es construiran cinc ametlles per canviar de sentit entre Ciutadella i Ferreries i una rotonda a l'accés de Cala Pilar
Les obres al tram Ciutadella – Ferreries de la carretera general inclouen la construcció de cinc enllaços per canviar el sentit de la circulació, denominats ametlles.
Aquests enllaços permetran donar la volta cada 2,5 kilòmetres, perquè quan acabin les obres estarà prohibit aturar-se a la carretera per girar a l’esquerra. També contempla la construcció d’una rotonda a l’accés de Cala Pilar i un pas soterrat per facilitar la sortida cap a Maó.
Uns treballs que començaran a l’hivern, perquè s’haurà de desviar el trànsit. Les obres avancen amb rapidesa per evitar la temporada de pluges, sobretot a la zona dels Alocs, fàcilment inundable.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits