Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El líder de Vox, Jorge Campos, rebutja les amenaces, però acusa la docent de "sectària" i reclama que l'expulsin del centre
Rebuig unànime de totes les formacions contra l’assetjament i les amenaces que ha rebut la professora de La Salle. El Pi creu convenient que l’advocacia de la comunitat hi emprengui accions. Els grups del Pacte n’assenyalen l’extrema dreta com a responsable. En canvi, Vox acusa la docent de “sectària”.
Aquest dimarts, Vox traslladarà la polèmica al Parlament amb una pregunta a la presidenta del Govern. Una sessió plenària en què, per primera vegada, s’aprovarà la presa en consideració d’una proposició de llei d’iniciativa popular: la del benestar de les generacions futures, impulsada pel GOB.
D’altra banda, satisfacció a Podem, per la pujada de l’impost d’actes jurídics documentats, que passa de l’1,5 al 2 per cent quan es formalitzi la compravenda d’un habitatge de luxe.
Un ple en què també es debatrà la derogació del delicte de sedició, a proposta del Partit Popular.
El Govern denunciarà davant Fiscalia les presumptes amenaces a la docent de La Salle
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals