Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Consell, ajuntaments, sindicats i veïns demanen a Correus una solució urgent
A Sant Joan de Labritja només el 25 per cent de la població rep la correspondència de Correus. La resta, els habitants de cases disseminades al camp, ha quedat sense aquest servei. La raó, segons els sindicats? Les retallades en el personal que pateix l’ens des de fa 4 anys. A aquest municipi s’ha passat de 2 treballadors a 1 que, a més, ara també ha de fer feina a Santa Eulària.
El Consell d’Eivissa i els 5 ajuntaments de l’illa varen aprovar ahir instar Correus a respectar la qualitat del servei a les zones rurals.
Els dies 1, 2 i 3 de juny CCOO i UGT han convocat una vaga general en protesta per les retallades i el deteriorament que denuncien en el servei.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística