Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els veïns del bloc 8 del Camp Redó, més conegut com a Corea, diuen que no se’n refien de l’Ajuntament de Palma i que volen una segona valoració tècnica. Per això avui han contactat amb un pèrit que ha fet una inspecció ocular. Només ha pogut ser una inspecció ocular perquè no han pogut accedir a les plantes baixes que l’Ajuntament té precintades. Ara volen que Cort els doni permís per entrar-hi i poder acabar la inspecció tècnica. En cas que els resultats posin de manifest que l’edifici no està en mal estat adverteixen de querellar-se contra l’Ajuntament.
Des del consitori esperen tenir enllestit el seu informe aquesta mateixa setmana. Avui han tornat a insistir en la seva determinació de continuar amb les expropiacions i esbucar el bloc.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata