Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El Consell admet la possibilitat que algunes construccions des Plans s'acollissin en el seu dia a la Llei Bauzà
Cap dels habitatges en rústic de la zona inundable des Plans d’Alaior, veïnats de la casa enderrocada aquesta setmana, poden ser legalitzats. El Pla Territorial de Menorca no preveu que les cases existents a la zona es puguin consolidar com a un nucli rural.
De fet, el Consell admet la possibilitat que algunes construccions des Plans s’acollissin en el seu dia a la Llei Bauzà, que va estar en vigor des del 2014 fins al 2017, per regularitzar la seva situació.
Els altres habitatges, però, es trobarien en situació d’al·legalitat, un cop transcorregut el termini de vuit anys des que es va fer la darrera construcció. Això fa que els seus propietaris no puguin dur a terme cap obra d’ampliació o reforma.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui