Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Són principalment estrangers, la majoria alemanys, que aprofiten l'inici del mes de març per gaudir de la tranquil·litat
Habitatges turístics vacacionals que obren les seves portes, abans del que es preveu, per rebre els primers turistes de la temporada. Alemanys que busquen tranquil·litat fora dels mesos de temporada alta i que aprofiten per a recórrer l’illa i gaudir de la naturalesa.
Turistes que es troben una Formentera on els hotels, restaurants i botigues de temporada estan tancats, però on ja es veuen els primers treballs de la posada a punt per a la setmana santa. Visitants que aprofiten l’inici de març per visitar l’illa Pitiüsa en un moment en el qual continua regnant el so de la mar i la tranquil·litat.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo