Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A diferència de les darreres setmanes, es redueixen les reserves i creixen les cancel·lacions
Les mesures restrictives que ha imposat la Generalitat de Catalunya a Barcelona i la seva àrea metropolitana per combatre el coronavirus i les recomanacions de no sortir de casa a si no és imprescindible ja estan generant conseqüències al mercat turístic menorquí.
L’Associació d’Empresaris d’Habitatges Turístics Vacacionals de l’Illa (Viturme) informava, fa una setmana, que el sector era un bon reclam i la resposta de la clientela era positiva. Però ara pateixen l’efecte de les complicacions que experimenta part de Catalunya. La patronal del lloguer vacacional de Menorca reconeix que hi ha hagut una caiguda en el volum de reserves i un increment de les cancel·lacions. A més romanen a l’expectativa sobre què pugui passar, per exemple, a Madrid.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat