Mor un home després d’haver caigut a la mar amb el vehicle quan havia desembarcat al port de Ciutadella
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
La Federació d'Hotelers espera poder col·laborar en un nou model de ciutat sostenible
A partir d’avui no es tramitaran ni aprovaran noves llicències per a allotjaments turístics al centre de Palma. L’objectiu és alleugerir la pressió turística per aconseguir l’equilibri a Ciutat, garantir l’accés a l’habitatge, el benestar per als veïns i tenir una activitat econòmica que generi riquesa i ocupació.
Actualment hi ha 63 establiments en construcció. Entre els comerciants, el fet d’aturar durant un any el creixement d’aquests tipus d’establiments genera tot tipus d’opinions.
Per a la Federació d’Hotelers aquesta és una decisió precipitada i esperen poder col·laborar amb l’Ajuntament en un nou model de ciutat sostenible.
En els darrers anys s’ha produït un increment d’establiments d’un 165 per cent i un 102 per cent d’augment de les places turístiques que s’ofereixen.
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments