L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El manteniment del semàfor àmbar per part del Regne Unit ha frenat, de moment, l'obertura de més hotels
245
El sector hoteler de Cala Millor es mostra optimista de manera relativa de cara a la temporada alta. Ja hi ha un bon nombre d’establiments oberts, però el manteniment del semàfor ambre per part del Govern britànic, ha frenat l’obertura de molts d’hotels que tenien previst obrir.
El mercat alemany, en canvi, està funcionant bé, i es veuen reserves de cara al juliol i agost, si bé tothom s’ho agafa en precaució. Així mateix, l’allargament de la temporada dependrà de que les companyies aèries mantenguin molta freqüència de vols quan s’acabi l’estiu.
Quasi tot, en definitiva, depèn principalment de com evolucionin les mesures que pren el Regne Unit per reactivar el mercat britànic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona