Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
L'Associació d'Habitatges Turístics Vacacionals matisa que no vol incrementar les places, però sí comercialitzar les que tenen assignades
Els hotelers consideren que les quasi 20.000 places turístiques que hi ha autoritzades a Eivissa i les més de 5.000 a Formentera són suficients. Creuen que serien més els perjudicis que els beneficis si aquesta xifra augmenta. Manuel Sendino, gerent de la Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera, afirma que incrementar aquestes places suposarà dificultar encara més l’accés a l’habitatge.
Per la seva banda, l’Associació d’Habitatges Turístics Vacacionals matisa que estan en contra d’augmentar més places turístiques a l’illa, però sí que reivindiquen poder-ne comercialitzar totes les que tenen assignades. Segons afirmen, no totes les places que hi ha Eivissa estan actives.
Els empresaris calculen que n’hi ha al voltant de 4.000 que no es lloguen a turistes, per diferents motius: o perquè arran de la pandèmia es lloguen per tot l’any, o perquè s’han venut amb llicència i no es comercialitza per a turistes.
Els empresaris de lloguer turístic reclamen a les administracions posar èmfasi en la lluita contra l’intrusisme, que generen una sobresaturació turística que s’ha de solucionar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor