El president de l'Associació Hotelera, Javier Vich, coincideix que de cada vegada s'allarga més la temporada i demana que s'aposti pel trimestre d'hivern
Les Balears continuen mostrant-se a la Word Travel Market de Londres, amb dos puntals en aquesta edició: la venda de les Illes com una destinació cultural, esportiva i gastronòmica per allargar la temporada, i unes previsions optimistes per a l’any que ve. Això, malgrat que els dos principals mercats emissors, el germànic i el britànic, passen per una situació econòmica delicada.
Una situació de la qual està molt pendent el sector, que pronostica, a canvi, una bona obertura cap a mercats nous, amb la connectivitat, per primera vegada l’any que ve, de les Illes amb el Canadà i Abu Dhabi, la porta d’entrada dels turistes asiàtics a les Balears.
Així ho ha explicat des de Londres el president de l’Associació Hotelera de Mallorca, Javier Vich, que coincideix amb el Govern que, de cada vegada, s’allarga més la temporada, fet positiu per al sector i per als treballadors, que aguanten els seus contractes més enllà dels set o vuit mesos. Diu que s’ha d’apostar pels trimestres de l’any menys sol·licitats, com gener, febrer i març, per repartir la pressió humana i perquè venguin visitants de més valor, que gastin més. Enguany, aquesta aposta ha funcionat, amb un increment del 61% de turistes durant els primers tres mesos de l’any.
Tot i que és prest per fer previsions, Vich s’ha atrevit a pronosticar que, el pròxim mes d’abril, ja estarà oberta el 40% de la planta hotelera de Mallorca.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre