Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Xifren la pèrdua de turistes en un 10% aquesta inici de temporada i destaquen la caiguda del mercat britànic
102
Quan es compleixen gairebé 2 mesos de l’inici de la temporada turística, diferents sectors apunten a un descens de l’activitat econòmica. La patronal hotelera xifra en un 10% la pèrdua de visitants, segons les dades corresponents al mes de maig. Les previsions, a més, tampoc son esperançadores. La gerent de l’Associació Hotelera de Menorca, Azucena Jiménez, centra el problema en l’arribada de turistes britànics.
Els hotelers lamenten la deixadesa del Consell i dels ajuntaments a l’hora de posar al dia les platges, les urbanitzacions, els nuclis urbans i la carretera. Una situació que, asseguren, perjudica la imatge de Menorca. Culpen també al Consell de no haver regularitzat el lloguer vacacional i de lluitar contra l’oferta il·legal amb inspeccions que sí que fan als establiments turístics reglats.
Escolta-la aquí
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment