Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
ASHOME i ABACTUR signen un conveni per promocionar l'oferta hotelera i d'activitats especialitzades
Les dades d’ocupació hotelera de Menorca són millors que mai en l’arrencada de la temporada, amb ocupacions del 100% en alguns hotels i del 90% en altres. La patronal anima la resta d’associats a obrir les portes dels seus establiments. Avui, Menorca té entre un 10 i un 15% de la seva planta hotelera oberta.
Amb l’objectiu d’estirar la temporada, ASHOME i ABACTUR, l’Associació Balear d’Activitats Turístiques, han signat avui a Binissuès un conveni de col·laboració per promocionar l’oferta hotelera i d’activitats especialitzades de l’illa. A Menorca, són set ja les empreses afiliades a l’associació, que sumen prop de 9 milions de visitants a les Illes i una xifra de negocis de 140 milions d’euros.
A Menorca, les empreses associades a ABACTUR són Binissuès, La Mola, MenorcaLines, Palau Salort, Traelbal, Torralba d’en Salort i el fabricant d’avarques menorquines Ria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor